Info om anmälan

Anmäl elektroniskt via kursprogrammet:

För att kunna anmäla dig elektroniskt via webbsidan måste du ha ett användarkonto och vara inloggad. Du kan skapa ett användarkonto eller logga in (om du redan har ett konto) uppe till höger på sidan.

För att kunna skapa ett användarkonto måste du ha en egen e-postadress. Det är e-postadressen som är ditt personliga användarnamn när du loggar in. Lösenordet väljer du själv när du skapar kontot.

Du kan också lägga till familjemedlemmar, t.ex. barn eller make/maka, till ditt användarkonto och på så sätt ha ett gemensamt familjekonto med en och samma inloggning.

När du har skapat ett användarkonto kan du logga in och anmäla dig till kurser, se vilka kurser du är anmäld till, annullera din plats, se din personliga läsordning i kalendern och sända meddelanden till kursledare och institutspersonal. På webbsidan har du också möjlighet att ansöka om rabatt direkt när du anmäler dig. Du kan anmäla dig elektroniskt på nätet dygnet runt.

Du kan också anmäla dig per telefon 040 650 8100 eller 040 650 8099 vardagar kl. 8.30-15.00.

Obs! Anmälan tas inte emot per e-post.

När du anmäler dig förbinder du dig samtidigt att betala kursavgift. Observera också att din anmälan är personlig och inte kan överflyttas på någon annan familjemedlem eller annan person. Kursavgiften omnäms i kursprogrammet och betalas med faktura som skickas till kursdeltagaren.

Anmäl dig i god tid, senast en vecka före kursstart om inget annat anges! Om en kurs eller föreläsning inte får tillräckligt med anmälningar inhiberas den och de anmälda meddelas per textmeddelande eller telefon.